Fluturi- Irina Binder

24 Dec

SI deci…sa vorbim despre Fluturi. Am asteptat cu nerabdare, sa citesc aceasta carte, stiam ca trebuie sa o citesc (din postari pe care le-am gasit pe pagina Insomnii, cu citate din carte)…asa ca am asteptat cumintica sa apara in librarii, ca mai tirziu sa o comand. A aparut in Romania, iar eu fiind nerabdatoare si nestiind in cit timp va aparea si in Md, am comandat-o.
O tineam in mana, si cu cea mai mare placere am inceput sa o savurez. O carte care iti ajunge in suflet, care te faci sa rizi in hohote si sa plingi de bucurie, care nu te lasa sa dormi, maninci sau sa faci alte lucruri- pana nu o termini. E o carte, care te face sa te gindesti asupra unor lucruri pe care le credeai ca sunt normala si care iti da niste lectii de viata! O carte pe care o ador si pe care as reciti-o o data, si inca o data. E o carte, care as dori sa ii aflu continuarea, (eu inca am speranta ca va mai aparea) 😉
Imagine
|
A da….si sa va mai zic ceva…deoarece in Md nu aparuse inca cartea, era deja o coada a persoanelor care doreau sa o citeasca.. Stiau de „Fluturi”, de pe pagina „Insomnii” sau din recomandarile facute de mine 😀 Si deci, cartea mea a calatorit prin multe colturi ale Moldovei. Si la momentul actual nu e acasa, e la o prietena) iar la rind mai sunt inca vre-o 3-5 persoane
.Imagine.
Multumesc Irina pentru aceasta ocazie..sa citesc aceasta carte minunata!

Un răspuns to “Fluturi- Irina Binder”

  1. elizateodorabratu Februarie 8, 2014 la 2:51 pm #

    Reblogged this on Passions and commented:
    si usor usor incep sa alcatuiesc lista cu carti de citit in 2014

Lasă un răspuns

