O Idee Genială. Cum Să Faci să Ai Idei Bune. Jack Foster

24 Dec

Carte, pe care am primit-o cadou de ziua mea. E o carte tare buna, care se citeste repede. si care te invata cum sa iti expui parerile in public si cum sa faci ca sa ai idei ..idei bune sau mai putin bune. O carte, in care sunt relatate istoriare de viata adevarate, care iti da curaj ca sa faci si tu la fel.

Imagine
O i

Cea mai buna carte despre creativitate din cate am vazut eu.”Ron Hoff

„Daca as avea bani numai cat sa-mi cumpar o singura carte, asta ar fi!”Dennis F.Holt

„O carte care te face mai creativ. Un deliciu!” Russ Henlin

„Cartea aceasta e mai mult decat o reteta. Iti deschide mintea si te invata un mod satisfacator si stimulant de a gandi.” Jean Craig

De unde ne vin ideile? De ce unii dintre noi au o gramada de idei, altii deloc? Exista oare un secret, o tehnica? Indiferent de varsta ori aptitudini, cartea lui Jack Foster raspunde acestor intrebari si te antreneaza prin exemple si cazuri practice, pentru o gandire creativa – mai buna sursa de gasire a solutiior.

Lasă un răspuns

